Platforma hybrydowa B2B/B2C
Jolywood by Hewes jest hybrydową platformą sprzedażową.
Oznacza to, że zarówno klienci indywidualni jak i przedsiębiorcy dokonują zakupów na tej samej stronie, w tym samym sklepie.
Jak więc uzyskać ceny i dostęp do platformy dla przedsiębiorców ?
Podczas rejestracji użytkownika, należy wybrać typ konta.
Konto indywidualne jest akceptowane w systemie automatycznie, a po zalogowaniu — ceny wyświetlane są dla klienta indywidualnego.
Konto przedsiębiorcy wymaga manualnego potwierdzenia dokonywanego przez administratora platformy. (trwa to zwykle maksymalnie 1 dzień roboczy od złożenia dyspozycji utworzenia konta.) – po akceptacji przedsiębiorca otrzymuje wiadomość potwierdzającą, a po zalogowaniu — ceny automatcznie zostają zmienione na te przygotowanie specjalnie dla przedsiębiorców i instalatorów.
Poniżej dowiesz się więcej o procesie rejestracji.
Rejestracja klienta B2B - przesiębiorcy / instalatora
Konto przedsiębiorcy można utworzyć w następujących krokach.
1. Menu -> Moje konto
Po kliknięciu w MOJE KONTO w menu strony zostajemy przeniesieni do formularza rejestracyjnego.
Wybór typu rejestracji
2. W polu TYP UŻYTKOWNIKA należy wybrać B2B (wymaga zatwierdzenia). Jak wspomniano wyżej, konto przedsiębiorcy przechodzi manualny proces weryfikacji przez administratora platformy.
Podgląd na załączonym zdjęciu — zaznaczone kolorem zielonym.
3. Administrator sklepu otrzymuje dyspozycje utworzenia konta.
4. Po pomyślnym procesie weryfikacji typ konta zostaje zmieniony na biznesowe (B2B), o czym informujemy w wiadomości e-mail.
W powyższej wiadomości zostanie przesłany również link do pierwszego zalogowania na stronie.
5. Po aktywacji i zalogowaniu na konto przedsiębiorcy — ceny zostają automatycznie zmienione na te przygotowane dla klientów biznesowych.
Obsługa konta
Kontem przedsiębiorcy można zarządzać w następujący sposób:
1. Menu -> Moje konto -> Zaloguj
Po zalogowaniu i kliknięciu MOJE KONTO w menu strony zostajemy przeniesieni do zakładki umożliwiającej:
zarządzanie kontem i adresami,
sprawdzanie ofert specjalnych,
sprawdzanie statusu zamówień,
sprawdzanie statusu i śledzenie przesyłki,
pobieranie faktur.
(uwaga! Panel zarządzania dla klientów indywidualnych i biznesowych różni sę od siebie. Przedsiębiorcy otrzymują bardziej rozbudowany panel kontrolny.)